آموزش ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال وی چین ؛ آینده ارز دیجیتال VET چگونه خواهد بود

ارز دیجیتال وی چین ؛ آینده ارز دیجیتال VET چگونه خواهد بود ؟ :  با توجه به کاربردهای فراوان بلاک چین در حال حاضر در این زمینه از مدیریت زنجیره تامین گرفته تا ضد جعل و اعتبار کربن، سیستم‌های آن‌ها ثابت شده‌اند که در دنیای واقعی موثر هستند. VET ارزی است که VeChain را پشتیبانی می‌کند، با VTHO نشان‌دهنده توکن هزینه پردازش است که برای اجرای تراکنش‌ها در بلاک چین VeChainThor (مانند کارمزد پردازش اتریوم) استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال وی چین – وی چین (VET) چیست؟

VeChain که در سال 2015 به عنوان بخشی از شرکت بلاک چین BitSE به عنوان یک سرویس (BaaS) در شانگهای تأسیس شد، یک اکوسیستم یکپارچه برای مشاغل توزیع شده با استفاده از فناوری بلاک چین است. این به طور خاص برای استفاده توسط شرکت های بزرگ و کوچک طراحی شده است. بلاک چین عمومی VeChain با نام VeChainThor شناخته می شود.

بنیاد Vechain که در سنگاپور تأسیس شد، بر توسعه، حاکمیت و تکامل اکوسیستم بلاک چین VeChain نظارت دارد.

برخی VeChain را یک شرکت یکپارچه می‌دانند، با برنامه‌های تجاری متعدد در دنیای واقعی که قبلاً در بلاک چین VeChainThor وجود دارد. بر اساس گزارش فنی VeChain 2.0، “این راه حل ها نه تنها تئوری هستند، بلکه توسط بیش از 700 سازمان آزمایش و مورد بحث قرار گرفته و در بیش از 100 شرکت پیشرو پیاده سازی شده اند.”

شرکت مادر VeChain گواهینامه خدمات بلاک چین پنج ستاره را از TÜV Saarland، یک نهاد صدور گواهی اروپایی دریافت کرده است.

VeChain (VET) چگونه کار می کند؟

بلاک چین VeChainThor به روشی مشابه دیگر پلتفرم های بلاک چینی که کسب و کارها از آن استفاده می کنند، کار می کند. شرکت ها از محصول کاملاً کاربردی Blockchain-as-a-service (BaaS) ارائه شده توسط VeChain به نام ToolChain برای ساخت راه حل های مبتنی بر بلاک چین استفاده می کنند. VeChainThor همچنین از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند.

تراکنش های منفرد در بلاک چین VeChainThor می توانند چندین کار را انجام دهند. علاوه بر این، کاربر اپلیکیشن VeChain برای انجام تراکنش ها نیازی به نگه داشتن هیچ ارز دیجیتالی ندارد. این می تواند توسط صاحبان برنامه انجام شود، که باعث می شود تجربه کاربر برای کاربر معمولی بصری تر باشد.

بلاک چین VeChainThor از مکانیزم اجماع اثبات اقتدار (PoA) استفاده می کند که به گره های خاصی در بلاک چین VeChainThor اختیارات را به منظور تأیید اجرای تراکنش ها تفویض می کند. این بدان معنی است که فقط بلوک های تراکنش را با گره های اصلی که نیاز به داشتن حداقل 25,000,000 VET دارند منتقل می کند.

VET (VeChain Token) برای تکمیل تراکنش های مالی در بلاک چین VeChainThor و سفته بازی در بازار استفاده می شود.

VTHO (توکن VeThor) “Token Power” است که برای تراکنش در VeChainThor استفاده می شود. صاحبان VET می توانند توکن های VTHO را برای استفاده در بلاک چین VeChainThor تولید کنند.

ارز دیجیتال وی چین – موارد استفاده VeChain (VET)

بیایید برخی از مهمترین موارد استفاده از فناوری VeChain را مرور کنیم. با این حال، فهرست زیر فهرست جامعی نیست. برای اطلاعات بیشتر می توانید کتابخانه DApps VechainWorld را بررسی کنید.

ایمنی مواد غذایی : راه حل های مبتنی بر بلاک چین ممکن است منجر به یک اقتصاد غذایی شفاف تر در سراسر جهان شود.

دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) که از VeChain پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند در سراسر زنجیره تأمین ، از جمله محصولات، وسایل نقلیه، و انبارها مستقر شوند . با انجام این کار، داده های مبتنی بر مکان و محیط از این دستگاه ها را می توان به صورت غیرمتمرکز و غیرقابل اعتماد در بلاک چین VeChainThor بارگذاری، تأیید و ذخیره کرد. چندین شرکت در حال حاضر این راه حل ها را اجرا می کنند، از جمله Shenzhen Yuhongtai Foods.

ارز دیجیتال وی چین – ضد جعل
جعل در بازار کالاهای لوکس یک مشکل بسیار جدی است. مالک می تواند با اتصال یک تراشه رمزگذاری شده و سپس استفاده از این تراشه به منظور ثبت و ردیابی لجستیک، انبارداری، نگهداری و فروش مجدد، صحت کالا را تایید کند. این رویکرد برای ردیابی شراب‌های خوب کالاهای وارداتی مستقیم شانگهای Waigaoqiao و همچنین عملیات تست اجزای خودروی لوکس رنو استفاده شده است.

سوابق خدمات بهداشتی
سوابق مراقبت های بهداشتی برای سیستم های قدیمی بدنام هستند . به جای استفاده از سیستم های ناکارآمد و ناامن برای ثبت نتایج آزمایشگاهی، این داده های مهم را می توان در یک بلاک چین ذخیره کرد، جایی که فقط بیماران و طرف های مجاز می توانند به این داده ها دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن E-HCert مبتنی بر VeChain برای بیماران بیمارستان مدیترانه قبرس و بیمارستان Aretaeio در طول سال 2021 راه اندازی خواهد شد.

وقتی دستگاه‌های هوشمند، مانند خودروها یا سایر دستگاه‌ها، نشان می‌دهند که مصرف‌کننده فعالیت‌هایی انجام می‌دهد که کربن کمتری تولید می‌کند، می‌توانند اعتبار خدمات انرژی دریافت کنند. BYD، شرکت چینی خودروهای الکتریکی، از راهکارهای Vechain استفاده می کند.

نحوه ذخیره VeChain (VET)

شما می توانید VET و VTHO و همچنین بسیاری از دارایی های دیجیتال دیگر را در کیف پول رسمی VeChainThor که برای iOS یا Android در دسترس است ذخیره کنید. کیف پول رسمی دسکتاپ VeChain Sync است و همچنین می توان از آن در کنار Ledger برای ذخیره کیف پول های سرد استفاده کرد.
کیف پول های خارجی که می توانند VET و VTHO را ذخیره کنند عبارتند از Trust Wallet ، Cobo Wallet، Atomic Wallet، Arkane Wallet، MySafeWallet، Guarda Wallet، Ellipal و Exodus.

جمع بندی

VeChain یک شرکت جاه طلب با حضور قوی در بازار چین است. با توجه به موفقیت پروژه های بزرگ شرکتی با استفاده از بلاک چین VeChainThor، این شرکت توانایی خود را در کمک به سایر شرکت ها در ایجاد برنامه های کاربردی مفید بلاک چین نشان داده است.

قیمت لحظه ای VET :


نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید