آموزش ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

با ارز دیجیتال BAT بیشتر آشنا شوید + قیمت

توکن Basic Attention مبتنی بر شبکه اتریوم که توسط یکی از برترین مغزهای وب، برندان ایچ، خالق جاوا اسکریپت و یکی از بنیانگذاران Mozilla.org طراحی شده است، به یکی از بزرگترین مشکلات وب یعنی تبلیغات می پردازد.

BAT به دنبال پاداش دادن به کاربران وب و سازندگان محتوا بر اساس علاقه است. توکن ها بین کاربران بر اساس فعالیت آنلاین آنها و بین سازندگان بر اساس میزان علاقه کاربر توزیع می شود. فضای تبلیغاتی را نیز می توان با BAT خریداری کرد. اما این توکن چگونه کار می‌کند و مرورگر Brave چگونه با شرایط سازگار است؟

BAT یک توکن ERC-20 است که به دنبال پاداش دادن به کاربران و تبلیغ کنندگان است. کاربران تبلیغات را مشاهده می کنند و بر اساس آن پول دریافت می کنند، در حالی که به سازندگان محتوا برای میزان علاقه کاربر که جلب می شود پاداش می گیرند.

ویژگی جایزه BAT فقط در مرورگر وب Brave متمرکز بر حریم خصوصی موجود است. Brave تبلیغات و ردیاب های شخص ثالث را مسدود می کند و همچنین دارای یکپارچگی بومی با Tor است. BAT همچنین برای خرید فضای تبلیغاتی و راهنمایی برای سازندگان محتوا در Brave استفاده می شود.

نحوه عملکرد (BAT)

هنگام دانلود مرورگر Brave، کاربران می توانند برای Brave Rewards ثبت نام کنند. به این ترتیب آنها می توانند با استفاده از مرورگر توکن BAT کسب کنند.

دقیقا چطور؟ با مرور در Brave و مشاهده تبلیغات. به سازندگان محتوا با توجه به توجهی که محتوایشان جلب می کند، پاداش می گیرند. کاربران همچنین می توانند BAT را به عنوان جایزه برای سازندگان محتوایی که دوست دارند ارسال کنند. تبلیغ کنندگان همچنین می توانند BAT را برای بخش کوچکی از فضای صفحه نمایش کاربران خرج کنند.

انتقال BAT از طریق Brave Rewards با استفاده از پلتفرم Uphold انجام می شود. این همچنین به این معنی است که Uphold هزینه سوخت تبدیل ها را پوشش می دهد. به طور پیش‌فرض، برای فعال کردن و استفاده از Brave Rewards نیازی به تأیید هویت نیست. با این حال، اگر می خواهید برنده های خود را برداشت کنید یا بیش از 1000 دلار در پلتفرم واریز کنید، باید اطلاعات KYC را ارائه دهید.

توکن Baisc Attention (BAT) برای حل مشکلاتی طراحی شده است که تبلیغات آنلاین در انتقال مداوم از دسکتاپ به موبایل نتوانسته است آنها را برطرف کند. در حالی که اکنون وب‌سایت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در دستگاه‌های تلفن همراه خوب به نظر می‌رسند، همیشه نمی‌توان همین را برای سرورهای تبلیغاتی گفت، که می‌تواند تجربه مرور شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

BAT دریافت که تبلیغات در سال 2018 برای کاربران تلفن همراه معادل 23 دلار در ماه از اتصال اینترنت آنها هزینه دارد و تا 21 درصد از باتری تلفن همراه آنها را مصرف می کند. به‌علاوه، تبلیغات می‌تواند برای بسیاری حواس‌پرتی ناخواسته باشد که اغلب باعث نقض حریم خصوصی می‌شود.

از سوی دیگر، ناشران سنتی تنها به دلیل فضای تبلیغاتی مرورگر، درآمد تبلیغاتی را از دست می دهند. Brave قصد دارد سیستم جدیدی را ارائه دهد که برای همه طرف های درگیر سودمندتر باشد.

موارد استفاده از توکن (BAT)

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به جای USD، فضای تبلیغاتی را در Brave با استفاده از BAT خریداری کنند. مانند گوگل، فیسبوک یا سایر پلتفرم های تبلیغاتی، آنها می توانند معیارهایی مانند بازدیدها، کلیک ها، تبدیل ها و بسیاری موارد دیگر را نمایش دهند.

مورد استفاده مهم دیگر مربوط به ابرداده است. بر کسی پوشیده نیست که ابرداده اطلاعات بسیار ارزشمندی است. با این حال، کاربرانی که داده‌ها را تولید می‌کنند معمولاً چیزی در ازای دریافت نمی‌کنند. هدف Brave و BAT پرداختن به کاربران برای ارائه ابرداده هایشان است.

افراد یا سازمان‌هایی که وب‌سایت‌ها، پست‌ها، کانال‌های یوتیوب یا حساب‌های توییچ خود را دارند، می‌توانند به عنوان سازندگان ثبت نام کنند. اگر این کار را انجام دهند، اگر فکر می کنند که بیشترین ارزش را برای آنها به ارمغان می آورد، می توانند برای آنها یک BAT ارسال کنند. این نوع فرم می تواند فضای راحت تری برای پاداش دادن به مفیدترین محتوای وب ایجاد کند.

اگر به DeFi علاقه مند هستید ، می توانید از BAT به عنوان وثیقه در MakerDAO نیز استفاده کنید تا بتوانید DAI را استخراج کنید.

➠ آیا می خواهید با ارز دیجیتال شروع کنید؟ در کلاس ارزدیجیتال ما ثبت نام کنید

نحوه ذخیره توکن (BAT)

BAT در کیف پول Uphold در مرورگر Brave ذخیره می شود. از دسامبر 2020، این تنها جایی خواهد بود که می توانید درآمد BAT خود را از Brave Rewards منتقل کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، اگر می خواهید درآمد خود را از Uphold برداشت کنید، باید اطلاعات KYC را ارائه دهید.

در غیر این صورت، BAT یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم است. می توان آن را در بسیاری از مکان ها ذخیره کرد. این مکان‌ها شامل صرافی‌هایی مانند Binance ، کیف پول‌های وب و موبایل و کیف‌پول‌های الکترونیکی است . هر دو Ledger و Trezor از ذخیره سازی BAT پشتیبانی می کنند .

جمع بندی

هدف BAT و اکوسیستم Brave تغییر صنعت تبلیغات دیجیتال است. حرکت به سمت یک مدل تبلیغاتی شفاف‌تر مبتنی بر بلاک چین، یک برد برد برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا و حتی شرکت‌های تبلیغاتی است.

قیمت لحظه ای توکن BAT : 

 


نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید