راهنمای جامع دلار استرالیا به دلار آمریکا – تحليل aud usd

راهنمای جامع دلار استرالیا به دلار آمریکا : اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد واحد پول دلار استرالیا هستید، این مقاله فقط برای شماست، ما در مورد جفت ارز AUD/USD صحبت خواهیم کرد.

جفت ارز AUDUSD چیست؟

دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا – به نرخ مبادله دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا اشاره دارد. به عنوان مثال، زمانی که نرخ دلار استرالیا در برابر دلار 0.6811 است، به این معنی است که ارزش یک اسکناس دلار استرالیا 0.6811 دلار آمریکا است.

جفت ارز AUD/USD در بین معامله گران فارکس بسیار محبوب است زیرا این جفت یک محیط سوداگرانه را برای هر دو اقتصاد ایالات متحده و استرالیا فراهم می کند!

مزایای تجارت دلار استرالیا:

شما می توانید ارز استرالیا را به صورت شبانه روزی، 5 روز در هفته معامله کنید.

از نوسانات زیاد قیمت دلار استرالیا بهره ببرید.

از نقدینگی بالای دلار استرالیا بهره ببرید.

از اهرمی استفاده کنید که با نوع حساب شما مطابقت دارد.

هیچ محدودیتی در سبک معاملاتی یا استراتژی معاملاتی با جفت ارز AUD/USD وجود ندارد!

معایب معامله با دلار استرالیا

اگر پوزیشن های باز را برای بیش از یک روز معاملاتی کامل نگه دارید، برای هر شب یک کارمزد سوآپ از شما دریافت می شود.

فرض کنید نرخ برابری دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا 0.6800 است، شما انتظار دارید که قیمت افزایش یابد و تصمیم به خرید یک قرارداد دارید (ارزش پیپ = 9.05 یورو). قیمت 30 پیپ به 0.6830 افزایش می یابد و موقعیت شما بسته می شود. این بدان معنی است که شما 271.50 یورو (30 * 9.05) برنده شده اید.

فرض کنید که نرخ برابری دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا 0.6810 است، این بار شما انتظار کاهش قیمت را دارید و تصمیم به فروش 1 لات دارید (ارزش نقطه = 9.05 یورو). قیمت 20 پیپ به 0.6790 کاهش می یابد و موقعیت شما بسته می شود. این بدان معنی است که شما برنده 181.00 یورو (20 * 9.05) شده اید.
در مورد معامله زیانده، روند محاسبه به همین صورت است. فرض کنید 1 قرارداد را با 0.6820 AUD خریداری کرده اید. شما معامله خود را 10 پیپ کمتر در 0.6810 بسته اید، ضرر شما 90.50- یورو (10 * -9.05) است.

بهترین زمان برای معامله

از ساعت 16:30 تا 23:00، این زمان مطابق با زمان پلتفرم های معاملاتی متاتریدر یا وب تریدر است.

این ساعات شامل جلسه معاملاتی آمریکا و همپوشانی آن با جلسه تجاری اروپا است. بازارها به دلیل حجم زیادی از تراکنش های مالی که در آن زمان انجام می شد، بسیار تهاجمی حرکت می کنند.

از ساعت 2:00 تا 8:00، این زمان مطابق با زمان پلتفرم های معاملاتی متاتریدر یا وب تریدر است.

این ساعات در شب است و با ساعات معاملات استرالیا مطابقت دارد. و باعث تداخل در جلسه معاملاتی بورس توکیو می شود که گاهی با حرکات بسیار هیجان انگیز بازار همراه است!

معامله جفت ارز AUDUSD همچنین مستلزم استفاده از حرکات ناشی از اخبار مربوط به دلار استرالیا یا دلار آمریکا است. بیایید با عوامل موثر بر دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا آشنا شویم!

عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت چیست:

نرخ بهره بانک های مرکزی (بانک رزرو فدرال و بانک مرکزی استرالیا).

  • کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو و بانک رزرو استرالیا.
  • نرخ بیکاری
  • تراز تجاری
  • نرخ تورم (شاخص های قیمت مصرف کننده).
  • نرخ رشد تولید ناخالص داخلی.
  • خرده فروشی
  • سفارش کالاهای بادوام .
  • احساسات تجاری
  • اعتماد مصرف کننده

بانک های مرکزی این کشورها در رابطه با دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا نقش مهمی دارند. بنابراین، همیشه جالب است که اخبار بانک مرکزی ایالات متحده ( فدرال رزرو آمریکا ) و بانک مرکزی استرالیا (RBA) را دنبال کنید.

تاثیر تغییرات نرخ بهره بر پول استرالیا

اگر نرخ RBA افزایش یابد، AUDUSD تمایل دارد بالاتر حرکت کند.

اگر بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره را کاهش دهد، پول استرالیا ارزش خود را از دست می دهد و دلار استرالیا نیز در برابر دلار آمریکا کاهش می یابد.

البته، اینها فقط تئوری هستند، زیرا وقتی سرمایه گذاران از نتایج در مقایسه با انتظارات ناامید می شوند، عکس العمل کاملاً متفاوت نشان می دهند

از جمله عوامل موثر بر پول استرالیا، اعلام سیاست پولی فدرال رزرو است. اعلام نرخ کلیدی فدرال رزرو ایالات متحده رویدادی است که معامله گران فارکس، از جمله آنهایی که دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا معامله می کنند، بی صبرانه منتظر آن بوده اند.

پس از انتشار این اطلاعات، صورتجلسه FOMC منتشر شده و کنفرانس مطبوعاتی در پی خواهد داشت. این کنفرانس به همان اندازه مورد استقبال قرار می گیرد و همچنین مورد توجه سرمایه گذاران و معامله گران دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا است.

واکنش دلار استرالیا به این رویداد چگونه است؟

اگر فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد، ارزش جفت دلار آمریکا افزایش می یابد و دلار استرالیا کاهش می یابد.

اگر فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد، دلار آمریکا ارزش خود را در برابر ارز استرالیا از دست می دهد و دلار استرالیا افزایش می یابد.

سبک اسکالپینگ

این سبک معاملاتی بسیار پویا است. وقتی سفته بازی می کنید باید در بازه های زمانی کم مثل 5 دقیقه یا 1 دقیقه معامله کنید که به شما امکان می دهد فرصت های معاملاتی زیادی داشته باشید!

با استفاده از استراتژی اسکالپینگ بر روی ارز دلار استرالیا، موقعیت های زیادی را برای کسب سودهای کوچک باز خواهید کرد. با این حال، باید مراقب بود زیرا فرصت های معاملاتی بیشتر سود زیادی را ارائه نمی دهد. این بستگی به شرایط بازار و استراتژی تجاری استرالیا شما دارد.

سبک معاملات روزانه

معاملات روزانه روش طولانی تری برای اسکالپینگ است. با این سبک معاملاتی، چندین معامله را در یک روز باز خواهید کرد، اما در بازه های زمانی طولانی تر، مانند 15 دقیقه یا 30 دقیقه.

در این صورت، در طول روز موقعیت هایی را حفظ خواهید کرد تا بیشترین سود را ببرید. با این حال، فرصت های کمتری خواهید داشت زیرا برای مدت زمان طولانی تری روی برنامه ها کار می کنید. همچنین، شما باید تمام معاملات خود را در پایان روز ببندید.

معاملات روزانه برای معامله گرانی ایده آل است که می خواهند تعداد و ریسک موقعیت های خود را محدود کنند و در عین حال هدف سود بالاتری نسبت به حدس و گمان داشته باشند.

سبک معاملاتی سوئینگ

این سبک از معاملات چشم انداز بلندمدتی دارد. در اینجا شما برای چند روز یا حتی چند هفته روی جفت AUD/USD سرمایه گذاری خواهید کرد. بنابراین اگر تمام وقت در شغل دیگری کار می کنید و زمان شما برای تجارت در بازار محدود است، معاملات نوسانی فقط برای شما مناسب است!

شما فقط باید چند دقیقه در روز را در مقابل نمودار روزانه AUDUSD صرف کنید. ترجیح داده شده ترین تایم فریم با استراتژی معاملاتی نوسانی، چهار ساعته – روزانه و هفتگی است.

دوره ارز دیجیتال

کلاس ارز دیجیتال

دوره فارکس

کانال vip ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال طلا فارکس

سیگنال فارکس