میزان سود فارکس – آیا به طور مداوم سودآور است؟

میزان سود فارکس آیا به طور مداوم سودآور است؟ : اکثر معامله گران خرده فروشی تلاش می کنند بفهمند سود معقول در فارکس چقدر است. این مقاله در مورد اینکه آیا در واقع می توان به طور منظم از فارکس سود کسب کرد و همچنین برخی نکات مفید برای معامله گران که ممکن است به آنها در دستیابی به موفقیت در بازارهای مالی کمک کند ، بحث می کند!

سود معقول در فارکس چقدر است؟

در ابتدا تاجر باید استراتژی های معاملاتی خود را متناسب با شخصیت ، برنامه معاملاتی و اشتهای مخاطره آمیز خود ایجاد یا اصلاح کند. هر استراتژی باید قبل از استفاده از لحاظ تاریخی مورد آزمایش قرار گیرد و همچنین باید از اثربخشی آن میانگین گرفته شود. باید توجه داشته باشید که عملکرد تاریخی نمایش دقیقی از عملکرد آینده نیست و بنابراین سود از فارکس همیشه تضمین نمی شود .

ثانیا ، معامله گر باید ذهنیت و روانشناسی خاصی را ایجاد کند تا بتواند به طور مداوم استراتژی معاملاتی خود را دنبال کند. این بخش دوم موضوع اصلی در این مقاله خواهد بود ، زیرا درک نکردن آن دلیل بسیاری از معامله گران تازه کار است که پس از عدم دستیابی به سود دلخواه فارکس ، معاملات فارکس و CFD را ترک می کنند.

اگر شما حداقل ریسک را در معاملات خود انجام دهید که ما نیز به شما توصیه می کنیم می توانید انتظار داشته باشید روی حساب دلاری خود ماهیانه 10 درصد به بالا کسب درآمد کنید.

تعقیب سود فارکس اغلب باعث ضرر می شود

بیشتر افراد وسواس زیادی در سود دارند که در نهایت می تواند منجر به ضرر آنها شود. تعقیب پول یکی از اصلی ترین موانع یادگیری نحوه سودآوری مداوم از فارکس در معاملات فارکس و CFD است. برای جلوگیری از این ، اولین قدم خوب است که هرگونه اهداف غیر واقعی را فراموش کنید. ایده بدست آوردن مبالغ هنگفت سود فارکس فقط در چند معامله و در مدت زمان کوتاه بسیار بعید است.

تجارت بیش از حد و اعتماد به نفس بیش از حد می تواند دلیل از دست دادن سرمایه گذاری اولیه شما و سود پیش بینی شده شما در بازار فارکس باشد. معامله گران مبتدی که اقدام کوتاه مدت قیمت را دنبال می کنند در معرض این طرز تفکر قرار می گیرند. حجم معاملات این گروه از تجار زیاد است و آنها می توانند ظرف چند ماه یا حتی کمتر سرمایه خود را از دست بدهند. بسیاری از معامله گران فصلی با این اصل زندگی می کنند که “برای کسب سود از فارکس باید درآمدزایی را فراموش کنید”. با تعیین هدف بیش از حد درآمدزایی ، تاجر خود را تحت فشارهای عاطفی زیادی قرار می دهد ، که منجر به یکی از بزرگترین اشتباهات احتمالی می شود.

به عنوان جایگزینی برای تمرکز بر سودآوری از فارکس ، سعی کنید بر یادگیری استراتژی های معاملاتی و تحقیق در مورد ابزارهای معاملاتی در دسترس خود تمرکز کنید. درباره تکنیک هایی که به نظر می رسد منطقی هستند یاد بگیرید و به چگونگی استفاده از آنها در استراتژی خود بیندیشید.

شما همچنین باید وقت خود را صرف مطالعه نحوه رفتار بازارها و یادگیری نحوه عملکرد بازار کنید. مهمترین توصیه در این مقاله باید این باشد که هرگز یادگیری را متوقف نکنید ، زیرا همیشه استراتژیهای جدید ، تکنیک های نوظهور و مفاهیم جدید وجود دارد که می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. بازارها دائماً در حال تغییر هستند و اگر می خواهید وارد بازار شوید ، باید بتوانید همگام با این تغییرات باشید و با آنها سازگار شوید.

واقعیت: تجارت بیش از حد سود نخواهد داشت

حتی اگر وارن بافت به سرمایه گذاری طولانی مدت اشاره داشت (مانند سهام ) ، اگر همین اصل را در معاملات فارکس و CFD اعمال کنید ، باز هم موثر است. نکته اصلی این است که یک تاجر نیازی به انجام معاملات زیادی ندارد ، فقط تجارت صحیح کافی است. تا زمانی که تصمیم به شروع معامله با یک حساب زنده دارید ، باید یک استراتژی با شرایط از پیش تعیین شده برای ورود به معاملات داشته باشید. فقط استراتژی خود را دنبال کنید، در غیر اینصورت نباید خرید و فروش نکنید.

تجارت بیش از حد

کارگزاران فارکس و CFD اغلب اهرم های بزرگی را در حساب های تجاری خود ارائه می دهند . از نظر تئوری ، این امر در اصل برای این بود که تاجران بتوانند از معاملات معقول فارکس از سرمایه های اندک سود ببرند ، بنابراین افراد بیشتری را قادر می سازد تا ارزش واقعی تجارت را بدانند و از آن به عنوان خدماتی که کارگزاران برای جمع آوری سود فارکس به مشتریان ارائه می دهند استفاده کنند.

با این حال ، در عمل ، استفاده از اهرم بالا برای معامله گران تازه کار که وسوسه می شوند سود بالقوه خود را در فارکس به حداکثر برسانند معمول است ، اما در عوض ضررهای خود را افزایش می دهند.

اهرم بالا چیز بدی نیست. این به معامله گر اجازه می دهد تا حجم بیشتری را مدیریت کند و در نتیجه در صورت عقب نشینی از حاشیه کمتری استفاده می کند. حجم بیشتر به معنای ارزش بیشتر در هر پیپ است. با این حال ، انتخاب معامله گر در معامله با حجم بسیار نامعقول باعث می شود حساب مستعد کال مارجین شدن باشد.

آیا فارکس به طور مداوم سودآور است؟

خیر، بسته شدن هر معامله با سود فقط یک افسانه تجارت توسط شرکت های بازرگانی کلاهبرداری برای جلب توجه سرمایه گذاران است. اگر ما در مورد نحوه کسب سود دائمی در معاملات فارکس و CFD در بلند مدت صحبت می کنیم ، کسی نیست که یک گزارش معاملاتی ارائه دهند که شامل زیان نیز نباشد. اگر تحمل ضرر برای شما دشوار است ، ممکن است در تجارت فارکس و CFD با مشکل روبرو شوید. معامله گران موفق با چندین دهه تجربه اعتراف می کنند که کمتر از 40٪ از تمام معاملات آنها سودآور است. اما چون مدیریت سرمایه انجام می دهند ارزش برده های آن بیشتر از باخت آن ها است. به خاطر داشته باشید که این مورد برای معامله گران طولانی مدت و پیروان روند امکان پذیر است.

درباره نظم و انضباط در تجارت بسیار بحث شده است ، اما درباره مقررات بسیار اندک است. همه چیز با روال تجارت شما شروع می شود. شما به یک طرح معاملاتی دقیق احتیاج دارید که بیشتر فعالیت های تجاری شما را در بر بگیرد و به شما کمک کند ضریب تصادفی را به حداقل مطلق کاهش دهید. بسیاری از معامله گران تازه کار عادت های تجاری منفی ایجاد می کنند که مانع از دستیابی آنها به سود بالقوه فارکس می شود. به عنوان مثال ، آنها یک بار بیش از حد معامله کردند ، خوش شانس شدند و ادامه دادند و چنان هیجان زده بودند که حساب خود را از دست دادند.

هنگامی که این تاجر یک بار از این طریق سود کسب کرد ، یک عادت تجاری منفعل را تقویت کرده است که تقریباً غیرممکن است از بین بردن آن. چگونه می توان این فرد را با دقت سازماندهی و معامله کرد در حالی که بسیاری از معاملات واقعاً برای آنها مفید است؟ پرورش عادت های مناسب تجاری ممکن است به شما کمک کند از Forex و CFD سود ببرید.

در اینجا لیستی از نکاتی آورده شده است که می تواند به شما کمک کند سود معقول در فارکس کسب کنید:

  • انتظاراتت را رها کن
  • برنامه مدیریت ریسک را تدوین کنید
  • اطمینان حاصل کنید که شرایط سختی برای ورود و خروج از معاملات دارید
  • آن را امتحان کنید تا به آن اعتماد کنید
  • آن را حفظ کنید و به یاد داشته باشید که در تست هایی که انجام داده اید سودآوری داشته است
  • تحت هیچ شرایطی بیش از حد تجارت نکنید
  • برای تجزیه و تحلیل معاملات خود ، همه چیز را در یک دفتر خاطرات ثبت کنید
  • اندازه گیری پیشرفت بلند مدت ، به جای موفقیت یا شکست کوتاه مدت
  • آنچه در میان مدت و بلند مدت اتفاق می افتد همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.

Leave a Replay

مطالب اخیر :