آموزش فارکس

آموزش سایت تریدینگ ویو ؛ اموزش کار با سایت تریدینگ ویو

آموزش سایت تریدینگ ویو ؛ اموزش کار با سایت تریدینگ ویو : سایت tradingview یک سرویس وب و شبکه اجتماعی برای معامله گران است که در سال 2011 شروع به کار کرد. این سایت با 8 میلیون کاربر ماهیانه بزرگترین پایگاه برای تحلیل تکنیکال بازارهای مالی از جمله بورس – فارکس – فلزات و رمز ارزها است. در حال حاضر از 18 زبان دنیا پشتیبانی می کند که متاسفانه فارسی جز آن نمی باشد.

 

آموزش سایت تریدینگ ویو :

TradingView در سال 2011 توسط دنیس گلوبا (مدیرعامل) ، استن بوکوف (COO) و کنستانتین ایوانف (CTO) تاسیس شد. آنها به همراه آندری کریلوف (CFO) تیم اجرایی TradingView را تشکیل می دهند. TradingView مقر آن در نیویورک است ؛ این شرکت همچنین دفاتر توسعه ای در روستوف ، سن پترزبورگ و مسكو دارد و دفتر اصلی در بازار اروپا در لندن قرار دارد.

در تابستان سال 2013 ، این پروژه برای شروع شتاب دهنده Techstars انتخاب شد و در آنجا قراردادهایی با مایکروسافت و CME امضا کرد. بعداً، این شرکت 3.6 میلیون دلار بودجه از iTech Capital و سایر سرمایه گذاران دریافت کرد. در ماه مه سال 2018 ، این شرکت دور دیگری از جذب سرمایه گذاری ها را شروع کرد و توانست 37 میلیون دلار از صندوق های Insight Venture Partners ، DRW Venture Capital و Jump سرمایه را کسب کند.

شما در این سایت می تواند اطلاعات چارت تمام جفت ارزهای مربوط به بازار فارکس – فلزات – رمز ارزها مثل بیت کوین و … همچنین بازار سهام کشور آمریکا و چند کشور اروپایی را به راحتی سرچ کنید و به آن دسترسی پیدا کنید.

سایت tradingview از چندین منبع مختلف دیتاهای مربوط به چارت های مورد نظر را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و و این امکان را به کاربرانش می دهد که با ساخت یک پروفایل رایگان همیشه به تحلیل های که روی نمودارها کرده اند از همه جا دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این در بخش مربوط به تحلیل یک نماد خاص ابزارهای بسیار متنوع و کاملی برای تحلیل تکنیکال دارد که بدون شک از متاتریدر یا سایر نرم افزارها کامل تر است. شما بعد از تحلیل که روی نمودار انجام دادید می تواند آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و سایر کاربران برای شما لایک و نظر ثبت کنند.

 

مطالب مرتبط:

بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها ۲۰۲۰

 

ویدیو آموزشی:

 

نوشته‌های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید