آموزش صرافی بایننس + راهنمای ویدیویی

راهنمای صرافی Binance

آموزش صرافی بایننس ؛ آموزش صرافی Binance برای مبتدیان : اگر می خواهید فرصت حضور در دنیای ارزهای رمزپایه را از دست ندهید ، می توانید امروز در صرافی Binance حساب باز کنید و در عرض چند دقیقه معامله خود را آغاز کنید. مراحل بسیار ساده است. حساب باز کنید ، روش پرداخت را انتخاب کنید و تجارت را شروع کنید. در اینجا در راهنمای مبتدیان Binance ، همه مواردی را که باید بدانید به شما نشان خواهیم داد.

آموزش صرافی بایننس + راهنمای ویدیویی :

 

نحوه ایجاد حساب کاربری در صرافی بایننس

حساب Binance شما دروازه ورود به معاملات رمزنگاری است ، اما قبل از خرید اولین بیت کوین یا BNB خود ، باید یک حساب باز کنید.
1. به صفحه اصلی Binance بروید و بر روی [ثبت نام] در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

راهنمای صرافی Binance

2. آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، و یک رمز عبور امن انتخاب کنید. اگر از طرف دوست خود کد ارجاع دریافت کرده اید ، اکنون می توانید آن را وارد کنید.

راهنمای صرافی Binance

3- با وارد کردن کد ارسالی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود ، دستورالعمل ها را برای تأیید حساب خود دنبال کنید.

راهنمای صرافی Binance

پس از تأیید حساب ، حساب Binance شما آماده استفاده است. اکنون یک قدم به خرید ارز رمزپایه نزدیک شده اید ، بنابراین بیایید به سراغ اولین خرید رمز ارز خود برویم.

آموزش صرافی بایننس

احراز هویت در بایننس

نحوه خرید ارز دیجیتال در صرافی بایننس

شما اکنون حساب Binance خود را ایجاد و راه اندازی کرده اید ، بنابراین بیایید سراغ خرید برخی از ارزهای رمزپایه برویم. اکنون شما باید مراحل تأیید هویت (KYC) را تکمیل کنید ، روند تأیید هویت به ما کمک می کند هویت شما را تأیید کنیم و همچنین شرایط قانونی را برآورده کنیم.
در هنگام خرید ارز رمزنگاری شده چند گزینه برای انتخاب دارید:

1. کارت اعتباری / بدهی : انتخاب مستقیم و آشکار برای کاربران جدید.

2. وجوه خود را به کیف پول ارزی محلی و کیف پول فوری خود واریز کنید : ارزهای محلی تایید شده را از حساب بانکی خود منتقل کرده و از آنها در بستر معاملات استفاده کنید.

ارز رمزنگاری شده را با کارت اعتباری / بدهی خریداری کنید
اگر هنوز در صفحه استقبال از Binance هستید ، [خرید رمزنگاری با کارت اعتباری] را انتخاب کنید. در غیر این صورت ، بالای [خرید ارزهای رمزپایه] را نشان دهید و [کارت اعتباری / بدهی] را از صفحه اصلی Binance انتخاب کنید.

راهنمای صرافی Binance

ارزی را که با آن می پردازید و ارز دیجیتالی مورد نظر برای خرید را انتخاب کنید. در این مثال ، بیت کوین 100 پوندی خریداری خواهیم کرد. برای تکمیل مراحل خرید و وارد کردن اطلاعات کارت خود ، روی دکمه [خرید] کلیک کنید.

راهنمای صرافی Binance

پس از اتمام مراحل کار ، ارزهای رمزپایه ای که خریداری کرده اید به کیف پول اضافه می شوند. روند افتتاح حساب و رسیدن به این مرحله معمولاً ده دقیقه طول می کشد.

نحوه تجارت ارزهای دیجیتال شده در صرافی بایننس

در برخی از مواقع ، به احتمال زیاد می خواهید تجارت ارزهای رمزپایه را شروع کنید ، اگر عادت به استفاده از رابط تجاری سنتی ندارید ، ویژگی تبدیل را به شما پیشنهاد می کنیم. با قرار دادن نشانگر روی [Trade] و انتخاب [Transfer] از صفحه اصلی Binance ، می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از ابزار تبدیل ، می توانید جفت ارزی رمزنگاری را که می خواهید با استفاده از یک رابط کاربری ساده معامله کنید ، انتخاب کنید. اگر بخواهید آنچه را که دارید به پول نقد تبدیل کنید یا ارزهای رمزپایه را با استفاده از ارز محلی مورد تأیید خریداری کنید ، ارزهای محلی تأیید شده نیز در دسترس هستند.

ارزی را که می خواهید در قسمت بالا معامله کنید انتخاب کنید و مقدار آن را وارد کنید. برای انتخاب واحد پول دیجیتالی یا ارز محلی مورد نظر خود از قسمت پایین استفاده کنید. در این مثال ، ما BNB را با بیت کوین معامله خواهیم کرد. بعد از اینکه انتخاب خود را تأیید کردید ، روند معاملات با قیمت بازار انجام می شود. هزینه های معاملاتی بصورت خودکار اعمال و کسر می شود.

همچنین برای تجارت پیشرفته تر ، نماهای تجاری “کلاسیک” و “پیشرفته” وجود دارد.
گام بعدی برای هر تازه وارد در Binance این است که در مورد چگونگی بهبود ویژگی های امنیتی حساب خود فکر کنید. پس از دردسر معامله برخی ارزهای رمزپایه ، اولویت اصلی شما باید تأیید امنیت کامل حساب شما باشد.

چگونه حساب صرافی بایننس خود را ایمن کنیم

بهبود سطح امنیت حساب شما یکی از عناصر ضروری در دنیای تجارت ارزهای رمزپایه است. استفاده از رمز عبور قوی و استفاده از ویژگی های امنیتی موجود در این سیستم عامل به شما در پس انداز پول کمک زیادی می کند.

از یک رمز عبور قوی استفاده کنید و مرتباً آن را تغییر دهید

این روش ساده به نظر می رسد ، اما از تعداد افرادی که هنوز از رمزهای عبور ساده و به راحتی به خاطر سپرده می شوند ، شوکه خواهید شد. همیشه مطمئن شوید که رمز ورود شما حاوی حروف بزرگ و کوچک است که با نمادها و اعداد مخلوط شده اند. و البته ، مطمئن شوید که از امنیت آن به خوبی برخوردار هستید و آن را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذارید.

تأیید اعتبار دو عاملی را فعال کنید (2FA)

اکیداً توصیه می کنیم حساب خود را با احراز هویت دو عاملی (2FA) تنظیم کنید. این ویژگی یک لایه امنیتی اضافی برای حساب شما فراهم می کند ، به این معنی که حتی اگر هکرها موفق به کشف رمز ورود شما شوند ، برای ورود به سیستم احتیاج به دو عامل احراز هویت شما نیاز دارند.

می توانید با برنامه Google Authenticator یا تأیید اعتبار پیامکی شروع کنید. جزئیات بیشتر درباره این فرآیند را در راهنمای احراز هویت دو عاملی Binance خواهید یافت .

فعال کردن ضد فیشینگ کد در صرافی Binance

وقتی یک کد ضد فیشینگ به حساب Binance خود اضافه می کنید ، هر ایمیلی که از Binance دریافت می کنید این کد در بالا نشان داده می شود. می توانید این نماد را به صورت دستی مشخص کنید. کد می تواند رشته ای از حروف یا اعداد باشد.

به این ترتیب ، اطمینان حاصل خواهید کرد که پیام هایی که از Binance برای شما ارسال می شود و نه از طریق آدرس ایمیل جعلی. به عبارت دیگر ، این به شما کمک می کند تا حساب خود را در برابر حملات فیشینگ محافظت کنید.

 

نکته مهم: برای استفاده از صرافی بایننس نیاز به یک آیپی ثابت خارجی از کشورهای اروپایی دارید. 

Leave a Replay

مطالب اخیر :