آموزش ارز دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

پنکیک سواپ یا همان PancakeSwap چیست ؟

پنکیک سواپ یک پلتفرم تجاری غیرمتمرکز و مبتنی بر زنجیره هوشمند Binance است که توسط گروهی از توسعه دهندگان ناشناس و علاقه مند راه اندازی شده است. این سیستم عامل کمی شبیه SushiSwap است ، اما همچنین چندین ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد پاداش بدست آورید.

معرفی پنکیک سواپ

مدت ها است که مد جدید نام گذاری مواد غذایی باعث جذب بسیاری از شرکت کنندگان در فضای ارزهای رمزپایه شده است. در موج اخیر پروتکل های مالی غیرمتمرکز ، چندین سیستم عامل را دیده ایم که به کاربران اجازه می دهد پول خود را در ازای رمزهای پروتکل ذخیره کنند. بیشتر این فعالیت ها معطوف به بلاکچین Ethereum بود ، زیرا این یکی از اولین بلاک چین هایی است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند ، جامعه بزرگی از کاربران ، توسعه دهندگان و ابزارهایی برای ساختن برنامه های غیرمتمرکز قوی دارد.

پنکیک سواپ

پلت فرم پنکیک سواپ چیست؟

PancakeSwap یک بستر تجاری غیرمتمرکز برای تعویض نشانه های BEP-20 است .

آیا سیستم عامل هایی مانند Uniswap یا SushiSwap برای شما آشنا هستند؟ بنابراین در درک PancakeSwap مشکلی نخواهید داشت ، همه آنها در طراحی اولیه بسیار شبیه به هم هستند.

پنکیک سواپ از مدل Automated Market Maker (AMM) استفاده می کند ، به این معنی که اگرچه می توانید دارایی های دیجیتال را در سیستم عامل معامله کنید ، هیچ لیست سفارشی وجود ندارد که سفارش شما با شخص دیگری مطابقت داشته باشد ، شما در حال خرید و فروش نقدینگی هستید. این استخرها با پول کاربران دیگر پر می شوند ، آنها را در استخر واریز می کنند و در ازای آن نشانه های LP می گیرند. آنها می توانند از آن نشانه ها برای بازخرید سهام خود و همچنین بخشی از هزینه تجارت استفاده کنند.

به طور خلاصه ، می توانید نشانه های BEP-20 را معامله کنید یا نقدینگی اضافه کنید و پاداش کسب کنید. همچنین ویژگیهای دیگری نیز وجود دارد که بعداً در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

این نشانه های نقدینگی را در طعم های مختلف پیدا خواهید کرد ، اگر به عنوان مثال BUSD و BNB را به استخر اضافه کنید ، در ازای آن نشانه های مایع BUSD-BNB دریافت خواهید کرد. و اگر BETH و ETH را اضافه کنید ، نشانه های BETH-ETH با نقدینگی دریافت خواهید کرد.

در برگه جمع آوری ، می توانید نشانه های نقدی خود را واریز کرده و در روندی که به شما جایزه می دهد ، یک کیک رزرو کنید. چه نشانه های نقدینگی را می توانید واریز کنید؟ این لیست کمی طولانی است ، اما در اینجا برخی از محبوب ترین ها وجود دارد:

  • BUSD – ارائه دهنده نقدینگی BNB
  • BETH – ارائه دهنده نقدینگی ETH
  • USDT – ارائه دهنده نقدینگی BUSD
  • USDC – ارائه دهنده نقدینگی BUSD
  • DAI – ارائه دهنده نقدینگی BUSD
  • پیوند – ارائه دهنده نقدینگی BUSD
  • TWT – ارائه دهنده نقدینگی BNB

اما جوایز به همین جا ختم نمی شوند! با ذخیره نشانه های CAKE خود در استخرهای SYRUP می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

بنابراین ، مقداری پول برای دریافت توکن های نقدی واریز می کنید ، از آنها برای به دست آوردن نشانه های CAKE استفاده می کنید ، سپس می توانید نشانه های CAKE خود را ذخیره کرده و از طریق استخرهای ذخیره سازی خصوصی نشانه های دیگری بدست آورید.

افزودن نقدینگی به پلتفرم پنکیک سواپ

خوب ، اکنون توکن های نقدی خود را در اختیار دارید ، وقت آن است که آنها را برای کسب توکن های CAKE ذخیره کنید. به برگه مجموعه بروید و گزینه ای را که با نشانه های نقدی شما مطابقت دارد انتخاب کنید.
همانند توکن های ERC-20 ، شما باید با انتقال توکن های BEP-20 موافقت کنید ، این همان چیزی است که به شما اجازه می دهد آنها را از طرف شما پس بگیرد. وقتی روی Agree to Contract کلیک می کنید ، یک پنجره بازشو ظاهر می شود که از شما می خواهد معامله را تأیید کنید و هزینه ها را به شما نشان می دهد.

پس از تأیید معامله ، مقداری را که می خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید و سپس مقدار را تأیید کنید. هر وقت خواستید می توانید از صفحه خارج شده و به آن برگردید تا ببینید چه مقدار از نشانه های CAKE را بدست آورده اید. اگر می خواهید در هر زمان پاداش خود را جمع کنید ، روی “Capture Rewards” کلیک کنید و سپس معامله را تأیید کنید.

ذخیره سازی

هنگامی که نشانه های CAKE خود را تهیه کردید ، می توانید آنها را در استخرهای SYRUP ذخیره کنید. به زبانه Pools بروید ، استخرهایی را پیدا خواهید کرد که می توانید نشانه های CAKE خود را در آنها ذخیره کنید.

برای برداشتن نشانه های خود باید دوباره موافقت کنید ، بنابراین موافقت با CAKE Tokens را فشار دهید. پس از تأیید ، باید مقدار نشانه های CAKE را که می خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید.

اکنون که نشانه های CAKE شما ذخیره شده است ، به عنوان درآمد منفعل ، رمز پاداش جمع کننده را بدست خواهید آورد. و اگر می خواهید پاداش خود را به پول نقد تبدیل کنید ، روی “برداشت” کلیک کنید.

 

شانس خود را در قرعه کشی PancakeSwap امتحان کنید.

هر جلسه قرعه کشی 6 ساعت طول می کشد. قیمت یک بلیط قرعه کشی 10 علامت CAKE است و به شما یک ترکیب تصادفی از چهار عدد از 1 تا 14 را می دهد ، به عنوان مثال: 12-8-4-3. برای برنده شدن برنده تمام پولها (50٪ از کل مجموعه قرعه کشی) ، شماره بلیط شما باید به همان ترتیب با چهار شماره موجود در بلیط برنده مطابقت داشته باشد.

اگر هر چهار عدد با هم مطابقت نداشته باشند چه می شود؟ نگران نباشید ، اگر دو یا چند شماره بلیط خود را به همان ترتیب با شماره بلیط برنده مطابقت دهید ، جوایزی نیز کسب خواهید کرد.

علامت های غیر قابل انعطاف (NFT)

اگر شما به عنوان یکی از برندگان با یک رمز غیر قابل استفاده انتخاب شده اید ، می توانید آن را با ارزش توکن CAKE که نشان می دهد معامله کنید یا رمز زیبا را در کیف پول خود به عنوان یادگاری نگه دارید.

چگونه می توانید شرکت کنید؟ برای داشتن شانس برنده شدن باید ثبت نام کنید و برنده به صورت تصادفی انتخاب می شود. برای دسترسی به فرصت های آینده ، حتماً به صفحه کد غیرقابل سرهم بندی توجه داشته باشید .

تیم ها و پروفایل ها

آیا می خواهید هیجان و روحیه بازی بیشتری را وارد معاملات کنید؟ سپس شانس خود را در Teams and Profiles پیدا خواهید کرد ، جایی که می توانید با ایجاد یک نمایه عمومی و پیوستن به یک تیم برای کسب موفقیت های تیم ، آمار معاملات خود را به نمایش بگذارید!

ICO روشی است برای ارائه توکن که به تازگی راه اندازی شده و با استفاده از قدرت جمع آوری درآمد ، به کاربران ارائه می شود . برای دسترسی به فروش توکن تازه راه اندازی شده می توانید این کار را در PancakeSwap با اختصاص توکن های مایع از یک استخر پشتیبانی شده انجام دهید.

آیا PancakeSwap بی خطر است؟

PancakeSwap توسط CertiK حسابرسی شده است.

آیا این بدان معناست که استفاده از آن کاملاً ایمن است؟ خیر ، واریز پول به یک قرارداد هوشمند همیشه خطر اشکالات نرم افزاری را به همراه دارد و این مورد حتی در بیشتر پروژه هایی که حسابرسی می شوند نیز صدق می کند ، بنابراین بیش از توان خود را برای از دست دادن واریز نکنید.

جمع بندی 

پنکیک سواپ بزرگترین پروژه سازنده بازار خودکار در زنجیره هوشمند Binance (BSC) است و شامل برخی از ویژگی های ابتکاری است. همچنین می توانید بسیاری از معیارهای آنها را در https://pancakeswap.info/ ردیابی کنید .
Ethereum ممکن است روند مالی غیرمتمرکز را آغاز کرده باشد ، اما ابتکاراتی مانند PancakeSwap نشان می دهد که موج نوآوری به زنجیره های دیگر گسترش می یابد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید