آموزش فارکس

مدیریت سرمایه در بازار های مالی + ویدیو آموزشی

مدیریت سرمایه در ترید ؛ 15 نکته برای مدیریت سرمایه در معامله : تجارت موفق به صبر و حوصله ، آموزش مناسب ، انطباق سریع با تغییرات بازار و تعدادی نسخه دیگر نیاز دارد. مثل همیشه ، برای موفقیت در معاملات به یک برنامه تجارت کامل نیاز دارید. برنامه تجارت کامل به شما خواهد گفت که چه موقع باید وارد شوید ، چه موقع باید از آن خارج شوید ، کدام جفت ارز را برای معامله انجام دهید و اهداف مدیریت مالی محتاطانه برای حساب خودتان داشته باشید.

ویدیو آموزشی :

 

در این مقاله ، ما در مورد چگونگی مدیریت پول اختصاص داده شده برای تجارت در بازارهای مالی جهانی ، چه با ارزهای خارجی یا سایر ابزارهای مالی موجود در سیستم عامل های ما ، به شما خواهیم گفت ، زیرا این امر برای دستیابی به سودهای بلند مدت بسیار مهم است. چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نمی شوند این است که شما مجبور نیستید فقط از یک تجارت سود ببرید ،  اما شما همچنین باید یک استراتژی فارکس شفاف بسازید اهداف مدیریتی پیش روی شماست تا بتوانید در بلند مدت به دست آورید. در اینجا ، توانایی مدیریت امور مالی و استفاده هوشمندانه از آنها در سرمایه گذاری بسیار مهم می شود.

اهمیت عملکردهای مدیریت سرمایه در ترید

احتمالاً در مورد افرادی که پول خود را در معاملات فارکس از دست داده اند زیاد شنیده اید ، درست است؟ دلیل اینکه بسیاری از معامله گران پول خود را در فارکس از دست می دهند به دلیل کم تجربگی است که منجر به غفلت از عملکرد مدیریت مالی در تجارت بازارهای جهانی پول می شود. به دلیل نوسانات و حرکت مداوم آن ، بازار فارکس ذاتاً دارای ریسک است. بنابراین مدیریت پول در معاملات یک عامل موفقیت غیرقابل بحث برای هر دو معامله گر مبتدی و باتجربه است.

آیا قبلاً به این موضوع فکر کرده اید؟

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، باید خود را به خوبی آموزش دهید! نگرش شما نسبت به تجارت با ارز باید مانند سایر حرفه ها باشد. این همان چیزی است که به موفقیت شما کمک خواهد کرد. توصیه می شود مهارت های معاملاتی خود را ابتدا با استفاده از حساب معاملاتی آزمایشی توسعه دهید . مدتی از این طریق معامله کنید تا استراتژیهای مختلف معاملات را همراه با درک نحوه کار در بازار درک کنید. هرچه بیشتر یاد بگیرید و استراتژی های مدیریت مالی را در Forex اتخاذ کنید ، برای شما و نتایج هدف بهتر است.

وقتی احساس کردید که برای شروع معاملات در بازارهای زنده از طریق حساب واقعی به اندازه کافی یاد گرفته اید ، مبلغی را سرمایه گذاری کنید که در صورت تأیید شرایط ، زندگی شما را تحت تأثیر قرار ندهد و همه چیز را از دست بدهید. همچنین توصیه می شود علاوه بر این گزینه های سرمایه گذاری دیگری نیز داشته باشید ، همه سرمایه گذاری های خود را در یک مکان قرار ندهید! پیگیری عملکردهای مدیریت مالی در فارکس بسیار آسان است. حال بیایید نگاهی به لیستی از 10 نکته برتر مدیریت مالی بیندازیم که به شما در بهبود نتایج معاملات فارکس در صورت مبتدی بودن کمک می کند و همچنین برخی نکات اضافی برای معامله گران پیشرفته فارکس که بعداً ارائه خواهند شد.

10 نکته مدیریت سرمایه در ترید برای مبتدیان

معامله گران باتجربه می توانند چیزهای زیادی در مورد نحوه تجارت و بیشتر در مورد نحوه مدیریت پول خود یاد بگیرند . درسهایی وجود دارد که باید فراموش شوند و درسهای مربوط به پول همیشه در این میان هستند.

در اینجا 10 نکته برتر مدیریت مالی فارکس که توسط تاجران باتجربه فارکس آورده شده است. آنها را همراه با استراتژی خود دنبال کنید و آماده شوید تا پیشرفتهای خود را مشاهده کنید.

در مورد میزان سرمایه ای که قصد سرمایه گذاری دارید تصمیم بگیرید

به عبارت دیگر ، تصمیم بگیرید که چه مقدار سرمایه را به خطر انداخته و خطرات مربوط به تجربه تجارت خود را محاسبه کنید. اگر شانس سود در مقایسه با ضرر احتمالی کمتر باشد ، باید تجارت را متوقف کنید. ممکن است بخواهید از یک ماشین حساب معاملاتی برای اندازه گیری موثرتر ریسک خود استفاده کنید. بسیاری از جنبه های مهم مدیریت پول از این نکته اساسی شروع می شود.

به عنوان مثال ، میزان کل سرمایه شما در معرض خطر ، عاملی اساسی در تعیین حداکثر اندازه معاملات شما خواهد بود. ممکن است عاقلانه تلقی شود که بیش از 2٪ از ارزش سهام کل را در موقعیت تجاری موجود در حساب خود ریسک نکنید. علاوه بر این ، همیشه می توانید مدیریت ریسک را در استراتژی خود پیاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که حساب خود را به طور موثر مدیریت می کنید و احتمال ضرر را به حداقل می رسانید.

مدیریت مالی در فارکس

مدیریت سرمایه در ترید – از معاملات زیاد پرهیز کنید

تجارت بیش از حد و با فرکانس بالا شاید بزرگترین اشتباهی باشد که به عنوان یک معامله گر جدید مرتکب خواهید شد. یک روش خوب برای هدف قرار دادن سطح صحیح ریسک ارزیابی اندازه تجارت خود در برابر سطح نوسانات جفت ارزی است که معامله می کنید. همیشه به یاد داشته باشید که یک جفت ارز با نوسانات بیشتر در مقایسه با یک جفت ارز با نوسان کمتر به معاملات کمتری نیاز دارد.

مدیریت سرمایه در ترید – واقع بین باشید

یکی از دلایل ناامیدی معامله گران جدید این است که انتظارات آنها واقع بینانه نیست. آنها ممکن است فکر کنند که معاملات مکرر و بیش از حد به آنها کمک می کند تا سریعتر به بازده سرمایه خود برسند. و من متاسفم که به شما اطلاع دادم که این اصلاً درست نیست. بلکه بی پروایی ، سهل انگاری و بی مسئولیتی است. با این حال ، بهترین معامله گران بازدهی ثابت دارند. تعیین اهداف واقع بینانه و حفظ رویکرد تجارت محافظه کارانه روش صحیح شروع تجارت است.

مدیریت سرمایه در ترید – وقتی اشتباه می کنید اعتراف کنید

قانون طلایی معاملات این است که سود خود را بدست آورید و ضرر خود را کاهش دهید. هنگامی که شواهد واضحی وجود دارد که کار بدی انجام داده اید باید مسئولیت آن را در معاملات قبول کنید و آن را اصلاح کنید.

برای بدترین حالت آماده شوید (عملکرد گذشته نشانگر نتایج آینده شما نیست)

ما نمی توانیم از آینده بازار مالی جهانی مطلع شویم ، اما سرنخ های زیادی از گذشته داریم. آنچه پیش از این اتفاق افتاده است ممکن است تکرار نشود ، اما آنچه را که ممکن است نشان می دهد. بنابراین مهم است که به تاریخ جفت ارز مورد معامله خود نگاهی بیندازید. به این فکر کنید که اگر یک سناریوی بد تکرار شود باید چه اقدامی برای محافظت از خود انجام دهید.

هنوز شانس شوک قیمت غیر منتظره و یا معکوس را دست کم نگیرید،  به عنوان مثال ، فرانک سوئیس در ژانویه 2015 در برابر یورو تقریباً 30 درصد افزایش یافت. اگر از یک جهت معامله می کردید ، سودهایی را که به دست آورده اید تصور کنید و همچنین تصور کنید که در جهت مخالف معاملات خود را بدون اعمال هرگونه دستورالعمل ضرر و زیان انجام دهید چه اتفاقی برای شما می افتد.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید