ارز دیجیتال slp چیست

ارز دیجیتال slp چیست : Smooth Love Potion (SLP) یک توکن ERC-20 غیر قابل تعویض محبوب Axie Infinity است. دارای موجودی نامحدود است که منبع اصلی درآمد بازیکنان بازی است. در بلاک چین Axie Infinity، بازیکنان می‌توانند از توکن‌های SLP برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتالی به نام Axies استفاده کنند که می‌توانند به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض برای سایر بازیکنان در بازار فروخته شوند. توکن‌های SLP را می‌توان در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند بایننس نیز معامله کرد.

برای کسب SLP، بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های روزانه را انجام دهند یا در حالت آرنا (PvP) با بازیکنان دیگر مقابله کنند یا در حالت ماجراجویی (PvE) بجنگند. تعداد محدودی از توکن‌های SLP وجود دارد که بازیکنان می‌توانند روزانه کسب کنند، و توکن‌های SLP که برای پرورش استفاده می‌شوند.

ارز دیجیتال SLP چیست؟

با رونق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، فناوری بلاک چین دنیای جدیدی از امکانات را به وجود آورده است. از آنجایی که شرکت‌های بیشتری در حال ایجاد دنیای متاورز بازی خود در بلاک چین هستند، بسیاری به بازیکنان اجازه می‌دهند در حین بازی درآمد کسب کنند. یکی از این بازی ها Axie Infinity است که از سال 2018 بر محبوبیت آن افزوده شده است.

Axie Infinity چیست؟

Axie Infinity یک بازی رمزی غیر قابل تعویض است که در آن بازیکنان با استفاده از شخصیت های منحصر به فرد بازی به نام Axies با یکدیگر مبارزه می کنند. آنها توکن های غیر قابل تعویض (NFT) هستند که می توانند در کیف پول اتریوم یا کیف پول Ronin ذخیره شوند.

سیستم بلاک چین Axie Infinity بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. برای انجام این بازی باید تیمی از شخصیت های Axies را جمع آوری کنید. شما می توانید Axies را از بازار خریداری کنید یا از طریق یک برنامه کمک مالی آنها را از سایر بازیکنان قرض بگیرید. توکن‌های SLP را می‌توان با بازی Axie Infinity به دست آورد و بازیکنان با موقعیت‌های بالا با توکن‌های AXS پاداش می‌گیرند. علاوه بر این، دارندگان توکن AXS می توانند در مدیریت بلاک چین Axie Infinity شرکت کنند.

SLP یک ارز دیجیتال جایگزین با مکانیزم سوزاندن است. از آنجایی که بازیکنان فقط می توانند روزانه مقدار محدودی توکن SLP در بازی کسب کنند، انتظار می رود با تلاش بازیکنان برای پیشرفت در بازی پرورش، تقاضا برای توکن ها افزایش یابد. قیمت SLP با توجه به نیروهای عرضه و تقاضا متفاوت است. در ژوئیه 2021 به بالاترین قیمت 0.41 دلاری رسید.

چگونه در Axie Infinity توکن های SLP بدست آوریم؟

SLP را می توان با انجام ماموریت های روزانه، رقابت با بازیکنان در عرصه ها (PvP) یا مبارزه با هیولاها در حالت ماجراجویی (PvE) به دست آورد.

1. وظایف روزانه را کامل کنید

از نوامبر 2021، Daily Mission 25 SLP اضافی به بازیکنانی اعطا می کند که روزانه وارد سیستم می شوند، 10 سطح را در حالت ماجراجویی کامل می کنند و در 5 مبارزه در حالت Battleground Mode برنده می شوند.

2. مبارزه در حالت آرنا (PvP)

حالت Battlegrounds (PvP) منبع اصلی جوایز SLP در بازی است. در این حالت، بازیکنان بر اساس رتبه خود (MMR) با بازیکنان دیگر مبارزه می کنند.

اگر انرژی تمام شود، بازیکنان همچنان می توانند در PvP بازی کنند تا امتیاز خود را افزایش دهند، اما پاداش SLP دریافت نخواهند کرد. می توانید از منوی اصلی در سمت چپ بالای صفحه نمایش میزان قدرت خود را مشاهده کنید.

3. حالت ماجراجویی (PvE) مبارزه

ماجراجویی حالت تک نفره بازی است. این شامل 36 سطح با دشواری فزاینده با پاداش های توکن های SLP است. با وارد شدن به ماجراجویی می توانید روزانه 50 SLP کسب کنید. شروع در حالت ماجراجویی نیازی به داشتن انرژی ندارد، شما به آن نیاز نخواهید داشت مگر اینکه بخواهید برای Axies خود امتیاز تجربه کسب کنید.

در مقایسه با PvP، حالت ماجراجویی PvE به زمان و تلاش کمتری برای جمع آوری توکن های SLP نیاز دارد. با این حال، شما فقط می توانید یک بار پاداش SLP در هر سطح ماجراجویی دریافت کنید. شما می توانید دوباره در همان سطح بازی کنید تا الزامات جایزه SLP برای Quests روزانه را برآورده کنید، اما هیچ پاداش SLP اضافی دریافت نخواهید کرد. برای به دست آوردن توکن‌های SLP بیشتر، می‌توانید باس‌ها را در سطوح خاصی شکست دهید تا یک بار پاداش SLP دریافت کنید.

چگونه می توان توکن های SLP را از Axie Infinity به کیف پول Ronin درخواست کرد؟
پس از به دست آوردن توکن های SLP از بازی، می توانید هر 14 روز یک بار آنها را به صورت دستی مطالبه کنید.

1. وارد حساب Axie Infinity خود شوید، سپس کیف پول Ronin خود را پیوند دهید. روی [Claim Tokens] از منو کلیک کنید تا ببینید چه مقدار SLP می توانید مطالبه کنید و چه زمانی می توانید این کار را انجام دهید. سپس، روی [Claim SLP Tokens] کلیک کنید تا توکن‌های SLP به کیف پول Ronin خود منتقل شوند.

2. به داشبورد حساب Axie Infinity خود برگردید و مطمئن شوید که کیف پول Ronin شما مرتبط است. روی [Claim Tokens] – سپس [Claim SLP Tokens] کلیک کنید. مقدار توکن های SLP ادعا شده در کیف پول Ronin شما ظاهر می شود.

3. اگر می خواهید توکن های SLP را بفروشید، می توانید آنها را با استفاده از Roning Bridge به MetaMask یا کیف پول دیگر اتریوم منتقل کنید. همچنین، می‌توانید توکن‌های SLP را مستقیماً از طریق شبکه RON به کیف پول Ronin در بایننس ارسال کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود زیرا می توانید از پرداخت هزینه انتقال شبکه در اتریوم (ETH) اجتناب کنید.
توجه داشته باشید که با استفاده از صرافی غیرمتمرکز کاتانا، می‌توانید توکن‌های SLP خود را در مقابل سایر ارزهای دیجیتال معامله کنید . از زمان نوشتن این مقاله، تابع swap از ارزهای AXS، WETH، USDC و SLP پشتیبانی می کند.

جمع بندی

Axie Infinity یکی از محبوب ترین پروژه های مالی غیرمتمرکز امروزی است. به عنوان یک توکن بازی در یک بازی بلاک چین برای کسب درآمد، SLP راهی ساده و تعاملی برای کسب درآمد اضافی در اختیار بازیکنان قرار می دهد.