آموزش فارکس

بروکر آلپاری – چگونه ثبت نام کنیم

بروکر آلپاری

در سال 1998 عملیاتی شد و در سال 2000 فعالیت بین المللی خود را آغاز كرد. Alpari UK از سال 2004 پذیرایی از مشتریان خود را آغاز كرد و Alpari Broker LTD فعالیتهای رسمی خود را در سال 2008 در روسیه آغاز كرد. در سال 2014 طی یک حادثه بد بخاطر معامله روی فرانک سوئیس مشکلات مالی برای آن ها اتفاق افتاد.

ثبت نام در کارگزاری آلپاری

اما امروز ، Alpari International در حالی که تلاش می کند گذشته را پشت سر بگذارد همچنان به گسترش خود ادامه می دهد. شرکت آلپاری اینترنشنال متعلق به گروه Exinity مستقر در جزیره موریس است که مالک FXTM نیز می باشد ، بیش از 2،000،000 معامله گر را پشتیبانی می کند و به طور مداوم آمار عملکرد خود را به روز می کند. علی رغم دشواری های گذشته ، Alpari International همچنان یک کارگزار قابل اعتماد است.

بروکر آلپاری

مقررات و امنیت کارگزاری آلپاری:

کمیسیون خدمات مالی موریس (FSC) نظارت بر عملکرد Exinity Group LTD که مالک Alpari International است را انجام می دهد. آن ها مجوز خود را در سال 2013 به دست آورد و از آن زمان سابقه نظارتی خوبی داشته اند و وجوه مشتریان از صندوق های شرکت جدا می شوند. Alpari International همچنین عضو کمیسیون مالی مستقر در هنگ کنگ است ، یک نهاد بین المللی مستقل که حل اختلاف خارجی (EDR) را برای کارگزاران فارکس فراهم می کند.

صندوق جبران خسارت تا 20،000 یورو برای بروز مشکلات از طرف شرکت را حمایت می کند و مشابه قوانین اتحادیه اروپا است. به طور کلی ، آلپاری برای شفافیت و صداقت تلاش می کند و یک فضای تجاری قابل اعتماد و رقابتی را برای مشتریان خود فراهم می کند.

 

  • اداره خدمات مالی بین المللی بلیز تحت مجوز شماره 20389 IBC2012
  • خدمات مالی از جزایر از سنت وینسنت و گرنادین تحت شماره مجوز IFSC / 60/ 301 / TS / 17

همچنین عضوی از کمیسیون مالی ، مستقر در هنگ کنگ است.

هزینه ها کارگزاری آلپاری:

بروکر آلپاری بیشتر درآمد خود را از اسپرد و کمیسیون بدست می آورد. حساب های استاندارد MT4 به ترتیب از میانگین بالاتر از 1.7 پیپ و 1.2 پیپ کمسیون شروع می شوند. حساب ECN کمیسیون حداقل 0.4 پیپ را در نظر می گیرد، و آن را به یکی از رقابتی ترین پیشنهادات موجود تبدیل می کند. بروکر آلپاری همچنین دارای یک حساب Pro است کارمزد بسیار پاینی دارد اما حداقل واریز 25000 دلار نیاز دارد.

ثبت نام در کارگزاری آلپاری

چه چیزی می توانیم در کارگزاری آلپاری معامله کنیم:

معامله گران فارکس در بروکر آلپاری به 60 جفت ارز بعلاوه رمز ارز ها دسترسی دارند. همچنین تعداد نامشخصی از معاملات مستقیم سهام در بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) و بازار سهام NASDAQ را ارائه می دهند.

انواع حساب کارگزاری آلپاری:

چهار نوع حساب مجزا در بروکر آلپاری وجود دارد، حساب میکرو MT4 فارکس و حساب استاندارد فارکس دارای حداقل اسپرد 1.7 پیپ و 1.2 پیپ و حداکثر اهرم 1: 400 و 1: 1000 برای حداقل واریز 100 دلار در نظر گرفته اند.

سیستم عامل های تجارت:

از دو سیستم عامل معروف MT4 و MT5 استفاده می کند و سرمایه گذاران باید با توجه به حسابی که افتتاح می کنند و جفت ارزهایی که می خواهند معامله کنند سیستم عامل مناسب را برای دانلود انتخاب کنند.

تحقیق و آموزش:

یک بخش آموزشی را در وب سایت خود ارائه می دهد ، که به دو بخش تقسیم شده است: “یک راهنمای مبتدی برای تجارت” که یک دوره کوتاه فشرده را با متن و نمودار ارائه می دهد و “استراتژی های تجارت فارکس” که مشابه انواع اصلی استراتژی های تجاری است. برداشت کلی این است که این یک بخش آموزشی دقیق و خوب تولید شده است ، اما از نظر محتوایی نسبتاً ضعیف است. این الزاماً امری منفی نیست ، زیرا تحصیلات برای کارگزار Forex / CFD اجباری نیست.

پشتیبانی مشتری:

مشتریان 5 روز در هفته از دوشنبه تا جمعه می توانند با پشتیبانی در تماس باشند. در حالی که بخش سوالات متداول سعی دارد به همه سوالات پاسخ دهد ، همچنین استفاده از چت زنده برای برقراری ارتباط راحت ترین کار است و یا می توانید ایمیل ارسال کنید.

البته بروکر آلپاری عملکردی کاملاً مدیریت شده را دنبال می کند و بعید است بیشتر معامله گران به پشتیبانی نیاز داشته باشند.

ثبت نام در کارگزاری آلپاری

پاداش و تبلیغات:

بروکر Alpari پاداشی برای معرفی هر نفر در نظر گرفته است و هم به معرفی کننده و هم مراجعه کننده 50 دلار هدیه می دهد. معامله گران با حجم معاملات بالا از برنامه Alpari Cashback بهره مند می شوند که هزینه های کلی معاملات را کاهش می دهد. این یکی از ساده ترین و منصفانه ترین برنامه های پاداش است.

ثبت نام کارگزاری آلپاری:

روند افتتاح حساب در بروکر آلپاری ساده و استاندارد است. در فرم ثبت نام از شما نام ، کشور ، ایمیل ، شماره تلفن و گذرواژه معامله گر پرسیده می شود.، تأیید حساب همچنان یک مرحله اجباری است که شما باید محل اقامت جند ماه اخیر خود بعلاوه کارت ملی یا پاسپورت خود را ارائه نمایید.

واریز و برداشت وجه:

سپرده ها و برداشت ها جایی است که بروکر آلپاری در آن می درخشد. علاوه بر سیم های بانکی ، کارت های اعتباری ، Skrill ، Neteller ، WebMoney ، Perfect Money و Bitcoin ، از طیف گسترده ای دیگر از پردازنده های پرداخت آنلاین و راه حل های پرداخت داخلی پشتیبانی می کند.Alpari  هزینه واریز نمی گیرد ، و بیشتر پردازنده های پرداخت از قابلیت اجرای فوری برخوردار هستند. برخی برداشت ها با هزینه های داخلی روبرو هستند ، در حالی که ممکن است هزینه های پردازش شخص ثالث نیز اعمال شود. با زمان پردازش 24 ساعته ، بازرگانان وجوه خود را به سرعت دریافت می کنند. که واقعا یک امکان عالی و بسیار مهم است.

ثبت نام در کارگزاری آلپاری

اطلاعات کلی:

نام کارگزار: Alpari International

دفتر مرکزی: موریس

رگوله شده : FSC (کمیسیون خدمات مالی در موریس)

پشتیبانی از مشتریان ایرانی : بله

حساب اسلامی : بله (نرخ بهره شبانه ندارد)

انواع حساب : میکرو – استاندارد – ECN

حداقل سرمایه گذاری : 50 دلار

حداکثر ضریب اهرمی : 1:1000

گزینه پرداخت محلی : بله

سکوی معاملاتی : MT4 – MT5

سوالات متداول:

آیا بروکر آلپاری از قوانین کمسیون مالی خاصی پیروی می کند؟

بله ، از سال 2013 ، کمیسیون خدمات مالی موریس (FSC) نظارت را انجام داده است.

چگونه می توانم در بروکرAlpari  سپرده گذاری و برداشت وجه انجام دهیم؟

آلپاری از روش های زیادی مانند پرداخت محلی برای دریافت و واریز وجه استفاده می کند.

روش کسب درآمد آلپاری چیست؟

مانند هر کارگزار دیگر درآمد اصلی اش از پورسانت معاملات است.

نظر خودتان را در مورد این بروکر می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید