آموزش فارکس

بروکر HYCM : انواع حساب ها در hycm

بروکر HYCM ؛ معرفی و بررسی کارگزاری HYCM : بخشی از گروه Henyep میباشد که از سال 1977 در هنگ کنگ خدمات تجاری ارائه می دهد ، از سال 1998 تحت مجوز انگلستان فعالیت می کند. این گروه در سراسر جهان با تمرکز بر آسیا ، اروپا و خاورمیانه فعالیت می کند. HYCM بیش از 25000 سفارش روزانه پردازش می کند ، اسپردهایی را به اندازه 0.2 پیپ ارائه می دهد و متوسط زمان اجرای آن 12 میلی ثانیه است. این کارگزار با بیش از 300 دارایی در پنج بخش ، یک فضای تجارت منظم را به مشتریان ارائه می دهد.

ثبت نام در بروکر hycm

بروکر HYCM – مقررات و امنیت:

بروکر Henyep Capital Markets (UK) Limited  زیرمجموعه انگلستان ، توسط اداره رفتار مالی (FCA) تنظیم می شود ، جایی که طرح جبران خدمات مالی (FSCS) از سپرده های 85000 پوندی محافظت می کند. بخش اروپایی تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) فعالیت می کند و صندوق جبران سرمایه گذاران (CIF) تا 20،000 یورو از سپرده محافظت می کند.

همچنین بروکر hycm از قوانین سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) پیروی می کند. HYCM Limited یک شرکت تجاری بین المللی است که در سنت وینسنت و گرنادین ها ثبت شده است. کارگزاری HYCM سابقه نظارتی تمیز را در تمام حوزه های قضایی دارد.

ثبت نام در بروکر hycm

بروکر HYCM – هزینه ها:

حساب های Fixed و Classic هزینه اسپرد ها از 1.8 تا 1.2 پیپ متغیر است.

همچنین بابت عدم فعالیت هزینه 10 دلاری از حساب شما کسر می کند.

چه چیزی می توانم تجارت کنم:

معامله گران فارکس با 69 جفت ارز 64 جفت ارز رمزنگاری شده ، 17 کالا  همچنین  61 سهام برای معامله در اختیار شما قرار می دهند.

سیستم عامل های تجارت:

معامله گران از بین MT4 و MT5 آن حق انتخاب یکی از آن ها را دارند. HYCM صرفاً ابتدایی ترین نسخه را حفظ می کند. بدون افزونه های لازم شخص ثالث برای باز کردن قابلیت های کامل ، بستر تجارت همچنان زیر استاندارد است. در حالی که وب تاجر در این لیست موجود نیست ، ممکن است مشتریان نسخه موبایل را انتخاب کنند. معامله گران باید گزینه های موجود را با سرمایه خود ارتقا دهند یا در غیر این صورت معامله کنند. یا انتخاب غیر قابل قبول است.

بروکر HYCM – ویژگی های منحصر به فرد:

سابقه طولانی فعالیت  گروه Henyep ، تنها ویژگی “منحصر به فرد” این کارگزار است. کارگزاری HYCM برای ادامه کار لازم است کسب و کار خود را از لحاظ فنی توسعه بیشتری دهد و امکانات جذاب تری در اختیار معامله گران قرار دهد.

تحقیق و آموزش:

HYCM تحقیقات داخلی خود را در گروه اخبار وب سایت منتشر کرده است. تجزیه و تحلیل بازار قابل قبول است ، همچنین یک خبرنامه با همکاری Trading Central ، ایده های تجاری دیگری را نیز ارائه می دهد. همچنین یک پایگاه دانش جامع آموزش فارکس در دسترس است. ترکیبی از مطالب نوشتاری ، آموزش های ویدئویی ، کتابهای الکترونیکی و دوره ها یک روش عالی را نشان می دهد و ارزشمندترین دارایی را در HYCM است.

ثبت نام در بروکر hycm

افتتاح حساب:

یک نام ، ایمیل و شماره تلفن اولین مرحله افتتاح حساب آنلاین است. بعد از آن کارت ملی یا پاسپورت و نشان دادن محل اقامت شما نیز برای تایید حساب الزامی است.

واریز و برداشت:

سیم های بانکی ، کارت های اعتباری ، WebMoney ، Neteller و Skrill و پرداخت محلی برای ایرانی ها پشتیبانی می شوند. زمان پردازش ممکن است یک ساعت طول بکشد. حداقل مبلغ 20 دلار برای واریز و برداشت است ، در حالی که سیم های بانکی از این قاعده مستثنی هستند. HYCM برای سپرده ها یا برداشت ها هزینه ای دریافت نمی کند.

  • نام کارگزاری: HYCM
  • دفتر مرکزی: انگلستان
  • تحت نظارت: CySEC ، FCA ، CIMA ، DFSA
  • حداکثر اهرم: 1:500
  • حداقل سپرده: 100 دلار
  • ارائه خدمات به کاربران ایرانی: بله

جمع بندی:

HYCM یک کارگزار کاملاً تنظیم شده و قابل اعتماد است ، متعلق به گروه Henyep مستقر در هنگ کنگ است که از سال 1977 تاکنون به بازرگانان خدمت کرده است. متأسفانه ، فضای تجارت برای معامله گران فارکس ابتدایی است و فقط سیستم عامل های معاملات MT4 / MT5 در دسترس هستند. ارائه تحقیقات داخلی فاقد کیفیت در مقایسه با رقبا است.

ثبت نام در بروکر hycm

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید