نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو –  یک میم با تم سگ است که از یک نژاد سگ ژاپنی نامگذاری شده است. SHIB در سال 2020 توسط یک توسعه دهنده ناشناس به نام ریوشی ایجاد شد که آن را به عنوان جایگزینی برای Dogecoin (DOGE) در بلاک چین اتریوم طراحی کرد.

SHIB یک توکن ERC-20 است و دارای یک پلت فرم معاملاتی غیرمتمرکز به نام ShibaSwap است.

تعداد کل اولیه سکه های شیباینو موجود برای تجارت در بازار یک کوادریلیون توکن بود. ریوشی 50 درصد از این توکن را در Uniswap برای ایجاد نقدینگی رزرو کرده است و 50 درصد باقیمانده را به کیف پول Vitalik Buterin، یکی از بنیانگذاران شبکه اتریوم می فرستد. اما ویتالیک تصمیم گرفت 90 درصد سکه ها را بسوزاند و 10 درصد باقیمانده را به امور خیریه اهدا کند.

می‌توانید با استفاده از جفت‌های معاملاتی مختلف مانند SHIB/USDT و SHIB/DOGE، سکه SHIB را در صرافی‌های رمزنگاری مانند Binance خریداری و بفروشید.

برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال دوست دار حیوانات خانگی، سال 2021 با رونق ارزهای دیجیتال با مضمون سگ، سال بسیار هیجان‌انگیزی بود. SHIB یکی از ارزهای نوظهور در بازار است که افزایش قابل توجهی در قیمت خود داشته است. این سکه که از آن به عنوان سکه ای که Dogecoin را محو کرد، توصیف می شود، تبدیل به بحث روز در شبکه های اجتماعی شده است. از نوامبر 2021، SHIB یکی از قوی ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار است. در CoinMarketCap در رتبه یازدهم قرار دارد که آن را به رقیب خود DOGE نزدیک می کند.

شیبا اینو برای حفظ ایده سگ هایی که سکه حول آن می چرخد، از اصطلاحات مربوط به سگ ها در سیستم خود استفاده می کند. طبق کتابچه راهنمای فنی آن WoofPaper، Sheba Inu یک پروژه مبتنی بر جامعه است که بر ایجاد یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز متمرکز شده است.

اکوسیستم SHIB از یک صرافی غیرمتمرکز به نام ShibaSwap تشکیل شده است، که در آن می‌توانید SHIB و سایر ارزهای دیجیتال را در ShibaSwap معامله کنید، برای تأمین نقدینگی در Puppy Pools «حفاری» کنید، یا توکن‌های خود را در قراردادهای هوشمند «دفن» کنید تا با SHIB و دو سکه دیگر سود کسب کنید.

LEASH دومین توکن ایجاد شده توسط Shiba Inu است که در پلتفرم ShibaSwap نیز قرار دارد. LEASH که دارای 107646 توکن برای تجارت در بازار است، در ابتدا به عنوان یک توکن تنظیم مجدد برای ردیابی قیمت Dogecoin استفاده شد. اما توسعه دهندگان SHIB تصمیم گرفتند LEASH را به توکن ERC-20 تغییر دهند. دارندگان LEASH می توانند توکن های خود را در استخر نقدینگی ذخیره کنند و xLEASH را به عنوان پاداش کسب کنند.

در اکتبر 2021، تیم SHIB 10000 توکن غیر قابل تعویض Shiboshi را در بلاک چین اتریوم عرضه کرد و از راه‌اندازی آتی یک بازی توکن غیرقابل تعویض به نام Shiboshi Game خبر داد. این اعلامیه همچنین شامل یک مکانیسم جدید سوزاندن توکن بود. هر زمان که دارندگان شیبوشی بخواهند نام توکن های غیرقابل تعویض خود را تغییر دهند، باید ۱۰۰ دلار هزینه در SHIB بپردازند. هزینه سوزانده می شود (یعنی به کیف پول رایتینگ SHIB ارسال می شود).

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

Dogecoin، Sheba و صدها میم دیجیتال دیگر به عنوان میم یا توکن شناخته می شوند. به عنوان مثال، دوج کوین و شیبا اینو از میم های سگ بسیار زیبای شیبا اینو الهام گرفته شده اند، اکثر میم‌ها با علاقه یا موارد استفاده محدود ایجاد می‌شوند و همچنین عمر کوتاه‌تری نسبت به ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) دارند. بنابراین، تعداد زیادی از میم‌ها را نمی‌توان در پلتفرم‌های معاملاتی اصلی داد و ستد کرد و قیمت میم‌ها به دلیل ذخایر عظیم آن‌ها عموماً پایین است. حتی نمونه های محبوب مانند SHIB و DOGE کمتر از یک سنت قیمت دارند.

با این حال، مهم است که همیشه به یاد داشته باشید که تجارت و سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده شامل ریسک‌های مالی قابل توجهی است، میم‌ها می‌توانند بسیار فرار باشند، بنابراین شما باید همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و هرگز چیزی را که نمی‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید.

چرا SHIB اینقدر محبوب است؟

در طول همه‌گیری جهانی سال 2020، بازار ارزهای دیجیتال سقوط کرد و سپس با معامله‌گران خرده‌فروشی که در تلاش برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتالی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) برای محافظت در برابر تورم بودند، رونق گرفت. برخی محبوبیت SHIB را به تأثیر رسانه های اجتماعی نسبت می دهند، به ویژه مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک. پس از اینکه در ماه مه 2021 در تلویزیون به طور علنی درباره Dogecoin شوخی کرد و باعث شد قیمت آن به شدت کاهش یابد، SHIB و سایر میم کوین‌ها از محبوبیت فزاینده توکن‌های میم استفاده کردند. از نوامبر 2021، قیمت SHIB بیش از 60،000،000٪ از ژانویه افزایش یافته است.

یکی از دلایلی که SHIB از سایر ارزها متمایز می شود، توکن ها و بازی Shiboshi غیر قابل تعویض آن است. به لطف رونق بازار توکن های غیرقابل تعویض، 10000 توکن شیبوشی در کمتر از 35 دقیقه فروخته شد. Shiba توکن های غیر قابل تعویض خود را با استفاده از پلتفرم ShibaSwap راه اندازی کرد. با نام گذاری توکن های شیبوشی توسط صاحبان توکن و فعال کردن سوزاندن توکن SHIB، و همچنین توسعه بازی توکن های غیرقابل تعویض Shiboshi، محبوبیت Shiba Inu می تواند همچنان افزایش یابد.

جمع بندی

Shiba در سال 2021 به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است. با انتشار توکن های غیرقابل تجارت Shiboshi و بازی آینده Shiboshi، ابزار و اکوسیستم SHIB می تواند از سکه DOGE رقیب خود پیشی بگیرد. اما باید مراقب باشید و قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، به‌ویژه میم‌ها، تحقیقات خود را انجام دهید . از آنجایی که ممکن است نسبت به ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالاتر نوسانات بیشتری داشته باشد. بیشتر ارزش آن عمدتاً به روند رسانه های اجتماعی بستگی دارد.

 

قیمت لحظه ای شیبا :