چگونه کیف پول پرفکت مانی بسازیم؟

چکیده : در این مقاله قصد داریم تا درباره چگونگی ساخت کیف پول پرفکت مانی صحبت کنیم. اولین قدم برای ساخت کیف پول این است که احراز هویت پرفکت مانی را انجام داده و حساب خود را وریفای نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا مراحل افتتاح حساب و ساخت کیف پول پرفکت مانی را به صورت گام به گام به شما آموزش دهیم.

در این مقاله قصد داریم تا به کمک یکی از کارشناسان آریامانی (Ariamoney.com) تا درباره چگونگی ساخت کیف پول پرفکت مانی صحبت کنیم. اولین قدم برای ساخت کیف پول این است که احراز هویت پرفکت مانی را انجام داده و حساب خود را وریفای نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا مراحل افتتاح حساب و ساخت کیف پول پرفکت مانی را به صورت گام به گام به شما آموزش دهیم.

ساخت کیف پول پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم نقل و انتقال پول بین المللی است که با دو روش ووچر و ولت به ولت این امکان را در اختیاران کاربران خود قرار می دهد. کاربران ایرانی نیز بدون هیچ مشکل و محدودیتی می توانند از آن استفاده کنند و با خرید پرفکت مانی پرداخت های اینترنتی و انتقال ارز را انجام دهند.

برای ساخت کیف پول پرفکت مانی مراحل زیر را طی نمایید:

1-وارد سایت http://perfectmoney.is/ شوید.

2-روی گزینه Sign up در نوار بالایی کلیک کنید.

 

3-صفحه زیر برای شما به نمایش در می آید.

 

در این صفحه باید فیلدهای ستاره دار را پر کنید که شامل نام و نام خانودگی، کشور و شهر، آدرس دقیق، کدپستی دقیق، آدرس ایمیل و پسوورد انتخابی شما است. دقت کنید که اطلاعات وارد شده واقعی باشند.

در نهایت دکمه  Register را بزنید.

4- در این مرحله یک ایمیل تاییدیه برای شما ارسال می شود که لینک وریفای در آن قرار داد. با کلیک بر روی آن وارد صفحه جدید شده و با وارد کردن member id و password وارد حسابتان شوید.

 

5- در این مرحله کیف پول پرفکت مانی شما ساخته شده است و آماده انجام تراکنش است.

کیف پول پرفکت مانی معتبر است و توسط کاربران زیادی استفاده می شود. این یکی از روش های محبوب برای تراکنش های برون مرزی به حساب می آید که از دلار، طلا، یورو و بیتکوین پشتیبانی می کند.

چگونگی دانلود کیف پول پرفکت مانی

دسترسی به حساب یا همان کیف پول پرفکت مانی اولین چیزی است بعد از افتتاح حساب باید انجام دهید. با مراجعه به اپلیکیشن پرفکت مانی و یا وب سایت اصلی آن می توانید به کیف پول خود دسترسی داشته باشید. اپلیکیش پرفکت مانی را می توانید از گوگل پلی و یا اپل استور دانلود نمایید. بعد از نصب اپلیکیشن با وارد کردن یوزرنیم و پسوورد می توانید وارد کیف پول خود شده و دارایی های خود را مدیریت کنید.

شماره حساب پرفکت مانی نیز همان آدرس کیف پول شما است که به منظور مبادلات پولی باید آن را در اختیار داشته باشید. آدرس کیف پول پرفکت مانی شما در اپلیکیشن و سایت قابل دسترسی است. به این منظور وارد حساب خود شده و در بخش setting مشخصات خود را مشاهده نمایید. در سر برگ My Accounts آدرس کیف پول خود را مشاهده می کنید.

کلام پایانی

یکی از ابزار های آنلاین که به کمک آن می توانید خرید کالا یا خدمات از سایت های خارجی و یا انتقال پول به افراد در کشورهای دیگر را انجام دهید، کیف پول پرفکت مانی است. با طی کردن چند مرحله آسان شما هم می توانید کیف پول پرفکت مانی را برای خود فعال نمایید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از پرفکت مانی، سایت مقصد نیز باید از این کیف پول پشتیبانی کند.

منبع: آریامانی؛ بهترین صرافی خرید ووچر پرفکت مانی